Veți avea nevoie de:
- O modalitate de a ridica autovehiculul
- Instrument special de golire VW/Audi.
- Cheie imbus sau cheie tubulară de 17 mm
- 1 metru de furtun transparent diametru exterior 3/4
- 3 litri de lichid de transmisie GL-4. Am folosit Royal Purple Max Gear 75w90 care este compatibil GL-4 și GL-5 .
ATENȚIE ! Acest material este în scop pur informativ.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele daune provocate.
Urmați acest tutorial pe propria răspundere !
Pasul 1.
Ridicați mașina. Am folosit un set de rampe Rhino, dar puteți folosi un simplu cric.
Pasul 2.
Localizați bușonul de umplere aflat dedesubtul mașinii (imaginea de mai jos), pe partea șoferului. Folosiți un inbus de 17 mm pentru a-l desface. Asigurați-vă că puteți desface acest bușon, înainte de a trage bușonul de golire
Pasul 3.
După ce v-ați asigurat că puteți pune lichid înapoi în instalație, folosiți intrumentul special VW Audi și defaceți bușonul de golire și lăsați să se scurgă vechiul lichid într-un vas. Bușonul de golire se găsește în centrul diferențialului față la partea din spate a scutului motorului. Nu este necesar să demontați scutul motorului. După ce s-a scurs tot lichidul, puneți înapoi buțonul și străngeți cu o forță de aprox 35 Nm
Pasul 4.
Folosiți furtunul transparent. Un capăt al furtunului îl fixați în gaura de umplere iar celălalt capăt îl duceți în compartimentul motor. Dacă ați ridicatr mașina pe cric, e bine să o lasați înapoi jos pentru acest pas. Turnați noul lichid de transmisie prin furtun. Capacitatea este de aprox 2.9 litri. Turnați 2 litri și 3 sferturi, iar după aceea adăugați puțin câte puțin. Când lichidul începe să dea pe dinafară la gura de umplere, înseamnă că ați atins nivelul corect. Lăsați lichidul în exces să se scurgă în vasul folosit pentru scurgerea vechiului lichid. Ridicați mașina pe cric din nou și puneți înapoi bușonul.
Sursă :
http://audiworld.com/tech/misc32.html