Trebuie precizat că senzorul este amplasat deasupra cutiei , sub tamponul motorului pe partea stângă a mașinii față în față cu pompa de frână , iar mufa este îndreptată cu clipsul spre exterior după cum o să vedeți în poze.
În cazul de față s-a rezolvat doar prin curățarea mufei cu spray de contacte și acum merge corect. Dacă vreți să îl schimbați atunci veți fi nevoiți să dați tamponul stâng jos, la un service ar fi cel mai indicat .
ATENȚIE ! Acest material este în scop pur informativ.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele daune provocate.
Urmați acest tutorial pe propria răspundere !
Pasul 1
Am dat bateria si suportul ei jos și cu ocazia aceasta am verificat și cablajul să nu fie întrerupt
Pasul 2
Dupa ce scoatem bateria și suportul acesteia , se scot firle din lăcașul de pe tampon.
Pasul 3
În poză am încercuit furtunul cu ulei de la pompa de frână , care trebuie scos și el din clemă pentru a avea spațiu , cu grijă să nu-l îndoiți
Pasul 4
Asezăm timonierele trecând schimbătorul în treapta a 2 -a, aceasta oferind un spațiu generos lângă cutie.
Pasul 5
Acum partea cea mai grea scoaterea mufei , etapă la care am stat 35 min , datorită prafului și noroiului nu voia să iasă capacul. Aveți grijă când trageți că se rupe ușor urechea care ține mufa în contact strâns.
Pasul 6
Aplicarea unui strat generos de spray pentru a dezoxida contactele metalice , lăsat la uscare, apoi introdus la loc. Este indicat să scoateți partea de etanșare – după uscare o introduceți la loc. Astfel nu veți avea probleme cu clipsarea mufei.
Pasul 7
Verificați firele până sub baterie și exact în locul indicat în imginea de mai jos. Dacă sunt întrerupte le lipiți la loc si apoi le izolați .
Sursă articol:
http://vwforum.promotor.ro/index.php?showtopic=69899