Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

Următorul text subliniază procedura pentru inlocuirea switch-ului de la pedala frana pe o masina MKIV. Este comun pentru acel switch sa se strice, rezultând fie (1) nu se aprind luminile de frână când pedala de frână este apăsată SAU (2) luminile de frâna stau în mod constant aprinse, indiferent de poziția pedalei de frână și (3) nu functioneaza cruise control.

Procedura de mai jos se aplică la cele mai recente  switch-uri pe 4 pini cu următorul cod # – 1J0 945 511 B, 1J0 945 511 C și D 1J0 945 511 (versiunea cea mai recentă – în cazul în care ați cumpărat un switch nou, acesta va fi aproape cu siguranță „D”, din moment ce versiunea aceasta inlocuiește toate versiunile anterioare). Dacă aveți un switch (comutator) mai vechi (1J0 945 511 A) procedura de instalare specială de mai jos nu se aplică. A se vedea procedura data la sfârșitul acestui tutorial pentru instalarea acestui comutator. Nu aveti nevoie de unelte speciale pentru a realiza procedura de mai jos.


ATENȚIE ! Acest material este în scop pur informativ. 
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele daune provocate.
Urmați acest tutorial pe propria răspundere !

INTRODUCERE

Imaginea de mai jos prezinta un exemplu de cel mai recent switch pentru pedala frana (fie un „B”, „C” sau „D”). Dacă switch-ul pe care doriți să instalați nu arata ca acesta (de exemplu, este un „A”), treceti direct la secțiunea de la sfârșitul acestui tutorial intitulată „Instalarea switch-ului de tip A „. Dacă ați cumpărat un switch nou, atunci acesta va fi cel mai probabil versiunea cea mai recentă, „D”, iar aceasta procedura de instalare se va aplica pentru dumneavoastra.

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

Pistonul de pe switch este auto-reglabil și se va comprima un pic atunci când este instalat. De asemenea, switch-ul nu trebuie să fie instalat cu contactul pus și nu trebuie niciodată rotit în poziția de blocare cu pedala de frână apasata.

Imaginea de mai jos arată switch-ul deblocat si blocat.

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

[stextbox id=”alert”]Din cauza modului în care VW a proiectat switch-ul, o parte a mecanismului intern se va rupe in momentul in care switch-ul este rotit în poziție FĂRĂ ca pistonul sa fie complet comprimat contra tensiunea arcului său. Acesta este motivul pentru care mulți oameni, inclusiv distribuitorii, distrug comutatoarele atunci când le instaleaza. De aceea, atunci când instalați un comutator nou, este foarte important ca pistonul sa fie comprimat contra tensiunii arcului sau switch-ul se va rupe și va trebui să cumparati unul nou. Este, de asemenea, necesar să se stabilească corect lungimea pistonului , astfel încât luminile de frână sa se aprinda cu mișcare minimă a pedalei de frână.[/stextbox]

 INSTALAREA switch-ului (versiunea „B”, „C” sau „D”)

1. Înainte de a încerca să instalați un nou comutator de lumină de frână, verificati-l sa fie deblocat (așa cum este descris mai sus) și pistonul sa fie extins complet. Un comutator nou achiziționat trebuie să fie în această stare și nu e nevoie să il pregătiti pentru instalare.

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

2. Suportul care ține fixat switch-ul de lumini de frână este indicat de săgeata galbenă în imaginea de mai jos. Rețineți că, gaura din consola nu este simetrică și, ca urmare, switch-ul poate fi introdus numai într-un fel. Gaura este în formă de romb în partea de sus (săgeata roșie) și pătrată pe partea de jos (săgeata albastră).

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

3. Apasati pedala de frână pana la podea. În cazul în care nu merge suficient de jos, porniti masina temporar pentru a slăbi pedala de frână și apoi opriti mașina.

4. Introduceți switch-ul nou în suport. Partea cablajului pătrat de la comutator trebuie să fie pe partea de sus și de aproximativ 35-45 ° contra sensului acelor de ceasornic de la orizontală, așa cum este indicat de către săgeata galbenă în imaginea de mai jos. (Notă:.. Imaginea prezinta pedala de frână neapasata, deoarece am nevoie de ambele mâini pentru a face fotografia. Acesta ar trebui să fie apăsată total, în acest moment)

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

5. În timp ce țineți switch-ul în loc (nu lasa sa se împinga înapoi, acest lucru este critic), eliberați pedala de frână și trageți-l încet înapoi în măsura în care aceasta va merge (până când se va opri), așa cum este indicat de către săgeata roșie în imaginea de mai sus. Ar trebui să auziți faceți clic cand pistonul se  comprimă. Această procedură stabilește lungimea corectă pentru pistonul switch-ului.

6. În timp ce țineți în continuare noul comutator complet contra suportului, rotiți partea cablajului switch-ului 35-45 ° in sensul acelor de ceasornic până când se fixează în poziție, așa cum se arată în imaginea de mai jos.

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

7. Conectați cablurile la comutator, așa cum se arată în imaginea de mai jos. switch-ul a fost instalat corect și ar trebui să funcționeze acum bine.

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora
AVERTISMENT: În cazul în care, în orice moment în timpul pașilor 5 și 6 switch-ul iese din suport (chiar si un pic), NU INCERCATI SA Rotiți switch-ul în poziție! Se va rupe. Nu împingeți înapoi switch-ul ! Trebuie să scoateti switch-ul, trageți pistonul afara până la capăt și reluati procedura de la inceput! Acest lucru se datorează faptului că pistonul se comprimă contra tensiunii arcului său mai întâi și apoi se scurtează în lungime. Nu faceti procesul într-o etapă care poate provoca pistonul să nu fie pe deplin comprimat contra tensiunii sale (de exemplu, pistonul se va deplasa spre interior prin scurtarea permanenta în loc), care ar putea conduce la ruperea mecanismului intern  atunci când switch-ul este rotit în poziție 
Notă: Datorită designului săracacios din mecanismul intern al switch-ului, este posibil ca mecanismul intern al switch-ului să se rupă , chiar dacă l-ați instalat corect. Acest lucru s-ar putea întâmpla atunci cand  switch-ul nu se comprima contra tensiunii arcului și scurtează lungimea pistonului. În cazul în care se întâmplă acest lucru, mecanismul intern se poate rupe atunci când switch-ul este rotit. 

INSTALAREA SWITCH-ULUI DE TIP A

Instalarea switch-ului  de lumini de frână de tip A (prezentat în imaginea de mai jos – notati faptul că pistonul (săgeata galbenă) și  corpul (săgeata roșie) sunt unitati diferite) este mult mai simpla decât instalarea comutatoarelor de tip B,C si D. Pentru a instala un  comutator A, trageți pistonul complet, apăsați pedala de frână complet, introduceți switch-ul în gaura din suport, rotiți-l 90 ° in sensul acelor de ceasornic pentru a-l fixa și apoi ridicati pedala de frână complet (încet) pentru a seta lungimea pistonul corect.

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora

Sursa articol:  
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1158315

Inlocuire switch pedala frana VW Golf IV Jetta IV Bora
Distribuie acest tutorial